«Актуальні питання управління архівною справою та діловодством в зоні комплектування архівних установ»
- Информация о материале
- Создано: 09.10.2012, 13:25
- Просмотров: 19127
09 жовтня 2012 року Державним архівом Запорізької області та Запорізьким центром перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій для працівників архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення та трудових архівів проведено тематичний короткостроковий семінар на тему: «Актуальні питання управління архівною справою та діловодством в зоні комплектування архівних установ». У заході взяли участь 34 архівіста.
Відкрили семінар директор Запорізького центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів Яновська Л.І. та директор Державного архіву Запорізької області Тедєєв О.С.
Перед слухачами виступили заступник директора Державного архіву Запорізької області Пилявська О.Л. з питанням про застосування інформаційних технологій в роботі архівних установ; начальник відділу формування Національного архівного фонду та діловодства Державного архіву Запорізької області Фурсенко Т.В., яка інформувала про організацію роботи з проведення експертизи цінності документів у зв’язку з прийняттям Закону України від 05.07.2012 № 5068-VI «Про внесення змін до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»; начальник відділу організації і координації архівної справи та з питань кадрової роботи Державного архіву Запорізької області Білець С.Т., яка розповіла про порядок передавання виборчої та іншої документації з виборів народних депутатів України 2012 року на зберігання до архівних установ та про практичні аспекти планування роботи архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад та трудових архівів на 2013 рік та звітність за 2012 рік.
За результатами навчання працівники архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення та трудових архівів одержали відповідні сертифікати.