УВАГА!!!
Державний архів Запорізької області вул. Українська, 48, м. Запоріжжя
Робота столу довідок:
Прийом громадян: вівторок, четвер 9.00 – 12.00, 13.00 – 16.00.
Прийом жителів інших населених пунктів та громадян пільгових категорій проводиться у понеділок – четвер 9.00 – 12.00, 13.00 – 16.00, у п’ятницю 9.00 – 12.00, 13.00 – 15.30;
У відділі інформації та використання документів Державного архіву Запорізької області (стіл довідок) особистий прийом громадян проводять спеціалісти відділу:
науковий співробітник відділу інформації та використання документів Олена СТОВБУР, у разі її відсутності науковий співробітник Аліна ЖЕЛІЗНА. Прийом здійснюється за адресою: вул. Українська, буд. 48, м. Запоріжжя, кабінет № 4.
Особи з обмеженими фізичними можливостями можуть одержати консультації в телефонному режимі або на вебсайті Державного архіву Запорізької області від працівників архіву щодо документів, одержати архівні довідки, копії документів на свої запити.
Якщо громадянин – особа з обмеженими фізичними можливостями, у тому числі з порушенням опорно-рухового апарату, що пересуваються на кріслах колісних, звернулася безпосередньо до Державного архіву Запорізької області за адресою: вул. Українська, 48, м. Запоріжжя, то на сходах на рівні руки особи на візку розташована кнопка виклику, сигнал від якої лунає на першому поверсі будівлі. До заявника виходить відповідальна особа, надає консультацію.
Читальний зал Державного архіву Запорізької області працює в обмеженому режимі через віднесення частини території Запорізької області, у тому числі м. Запоріжжя до Переліку територій можливих бойових дій, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (зі змінами). Доступ користувачів до документів та довідкового апарату архіву у читальному залі архіву відбувається таким чином: у більшості випадків ознайомлення з документами здійснюється через надсилання їх цифрових копій електронною поштою.
Прийом звернень громадян, запитів фізичних і юридичних осіб, консультування буде проводитися таким чином:
на особистому прийомі;
через поштові скриньки: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.; Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.;
через номери засобів зв’язку (телефон):
тел.: (061) 787 47 44; (061) 280 07 30; +38 (095) 27 57 196
Графік
проведення особистого прийому громадян керівництвом Державного архіву Запорізької області
(вул. Українська, 48, м. Запоріжжя)
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові, посада
|
Дні прийому |
Години прийому |
1. |
директор Державного архіву Запорізької області
|
||
2. |
ФЕДЬКО Антоніна Анатоліївна, заступник директора Державного архіву – начальник відділу організації і координації архівної справи Державного архіву Запорізької області
|
Перша середа місяця |
з 14.00 до 16.00 |
Друга середа місяця |
з 14.00 до 16.00 |
||
Третя середа місяця |
з 14.00 до 16.00 |
||
Четверта середа місяця |
з 9.00 до 11.00 |
||
3. |
Величко Олена Григорівна, начальник відділу інформації та використання документів Державного архіву Запорізької області
|
Перший понеділок місяця |
з 9.00 до 11.00 |
Другий понеділок місяця |
з 9.00 до 11.00 |
||
Третій понеділок місяця |
з 9.00 до 11.00 |
||
Четвертий понеділок місяця |
з 14.00 до 16.00 |
Згідно з наказом Державного архіву Запорізької області від 01.12.2022 № 39
Про порядок прийому громядян
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ директора Державного архіву Запорізької області 30.09.2009 № 37 |
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Запорізької області
Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Запорізької області (далі – держархів).
1. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
- виконання положень Конституції України, Законів України «Про звернення громадян»; «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Про інформацію», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348, Основних правил роботи державних архівів України, схвалених колегією Держкомархіву України 03 лютого 2004 року (протокол № 2), Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства, затвердженої наказом Міністерства закордонних справ України та Державного комітету архівів України від 11.06.2001 № 116/53 з питань забезпечення чіткої організації особистого прийому відвідувачів, встановлення належності питання, порушеного у зверненні, до компетенції архіву, надання необхідних консультацій, сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до держархіву, відповідно до чинного законодавства; передачі одержаного звернення в день надходження посадовій особі, відповідальній за ведення діловодства в установі, для централізованої реєстрації.
2. Посадові особи держархіву, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про державну службу», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Методичними рекомендаціями з організації роботи з питань здійснення прийому та надання консультацій юридичним та фізичним особам в архівних установах, які схвалені науково-методичною радою держархіву (протокол засідання від 21.09.2006 № 4) та затверджені наказом директора від 22.09.2006 № 28, Положенням про держархів, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
3. Прийом громадян проводиться директором держархіву, його заступником, начальником та працівниками відділу інформації та використання документів у робочих кабінетах згідно із затвердженим графіком.
Особистий прийом відвідувачів здійснюють спеціально призначені працівники з досвідом роботи в держархіві, які здатні самостійно вирішувати належність питань, порушених у зверненні, до повноважень архіву. Прийом та консультування фізичних та юридичних осіб здійснюється безоплатно.
4. Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України здійснюється першочергово.Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
5. Інформація про порядок і графік проведення особистого прийому громадян керівництвом держархіву, начальником та працівниками відділу інформації та використання документів оприлюднюється у засобах масової інформації, зокрема на офіційному веб-сайті Запорізької облдержадміністрації, та розміщується у будівлях корпусів 1,2 Державного архіву в доступному для вільного огляду місці.
6. Особистий прийом громадян проводиться в день звернення заявника без попереднього запису.
7. Під час особистого прийому з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, соціальна категорія та соціальний стан заявника, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних архівних установ він звертався і яке було прийняте рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обгрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами.
9. Громадяни, визначені судом недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
10. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
11. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівництвом держархіву, проводиться у разі, коли питання, порушене у першому обгрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та можлива допомога.
12. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
13. Звернення може бути подано особисто як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я та по-батькові, місце проживання громадянина та зміст питання, що розглядається. Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
14. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
15. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
16. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 року № 348.
17. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, -невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації. Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то керівництвом держархіву термін його вирішення може бути подовжений до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
18. Працівники відділу інформації та використання документів (стіл довідок):- проводять особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком;- згідно з відповідними резолюціями керівництва держархіву забезпечують розгляд звернень громадян, які надійшли під час особистого прийому, готують відповіді;- щоденно надають консультації у телефонному режимі з питань, з якими звертаються громадяни до держархіву; - здійснюють систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі.
19. Працівники, відповідальні за ведення діловодства в установі:- забезпечують направлення звернення, що подано на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до відання яких належить їх розгляд і вирішення;- здійснюють облік звернень громадян на особистому прийомі.
20. Стан роботи із зверненнями громадян періодично розглядається на засіданнях колегії держархіву.
21. Посадові особи держархіву несуть персональну відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів щодо здійснення особистого прийому громадян і розгляду їх звернень.
22. Виїзний особистий прийом громадян проводиться директором держархіву, у разі його відсутності – заступником директора, один раз на квартал, згідно з окремим графіком, у районах та містах області. Інформація про прийом розміщується у місцевих засобах масової інформації.
23. Виїзний особистий прийом громадян проводиться за сприянням райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення у їхніх приміщеннях.
Заступник директора О.Л. Пилявська