image01
Міська електростанція
image01
Буд. Лєщинського
image01
Вулиця Соборна
image01
Земська лікарня
image01
Магазин «Комунар»
image01
Олександрівська земська управа
image01
Будинок по вул. К. Лібкнехта
image01
Готель «Росія»
image01
Будинок купця Тавоніуса
image01
Вул. Олександрівська
image01
Народний будинок
image01
Вокзал «Олександрівськ»
image01
Олександрівська в’язниця
image01
Водонапірна башта
image01
Покровська Соборна Церква

Змінити розмір шрифта

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Банер

Голодомор 1932-1933 років

Банер

До Дня пам’яті та примирення та Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війнів

Банер

Архіви до 200-річного ювілею Великого Кобзаря

Банер

Я маю право!

Банер

Корисні посилання:

Інформація про результати проведення процедури закупівлі

Увага! Відкрито в новому вікні. Друк

14014WX525599

№ 9 (855)

30.01.2014

032536

 

ФОРМА ІНФОРМАЦІЇ

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

1. Замовник:

1.1. Найменування: Державний архів Запорізької області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03494617

1.3. Місцезнаходження: вул.Українська, 48, м.Запоріжжя, 69095

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Запорізька обласна державна адміністрація, 00022504

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України

3. Інформація про предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: 84.24.1 (послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки) - послуги охоронців на двох об’єктах Державного архіву Запорізької області

3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника, просп.Леніна, 162-б, м.Запоріжжя

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень 2014 року – грудень 2014 року

4. Інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника www.tender.me.gov.ua

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника www.archivzp.gov.ua.

4.3. Дата оприлюднення та номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №225422, “ВДЗ” №101 (844) від 23.12.2013р.

4.4. Дата оприлюднення та номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:

4.5. Дата оприлюднення та номер обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки Укаїни: 225422/1 від 23.12.2013р.

4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №003059, “ВДЗ” №1 (847) від 02.01.2014р.

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведені процедури закупівлі: 28.11.2013р.

6. Іформація про запрошеного учасниика процедури закупівлі:

Управління Державної служби охорони при ГУМВС України в Запорізькій області, 08596891, м. Запоріжжя, вул. Запорізька, 15, 69002, (0612) 60 31 03, (0612) 60 20 12

7. Результат проведення процедури закупівлі:

7.1. Дата акцепту пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника:

Управління Державної служби охорони при ГУМВС України в Запорізькій області - 27.12.2013р.

7.2. Дата укладення договору про закупівлю:

Управління Державної служби охорони при ГУМВС України в Запорізькій області - 23.01.2014р.

7.3 Сума, визначена в договорі про закупівлю:

Управління Державної служби охорони при ГУМВС України в Запорізькій області - 533834,40  грн.  (з ПДВ)

7.4. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

7.5. Процедура закупівлі в одного учасника відмінена:

8. Додаткова інформація:

9. Iнформація для оператору прийому:

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

_________________________

(підпис, М. П.)