image01
Міська електростанція
image01
Буд. Лєщинського
image01
Вулиця Соборна
image01
Земська лікарня
image01
Магазин «Комунар»
image01
Олександрівська земська управа
image01
Будинок по вул. К. Лібкнехта
image01
Готель «Росія»
image01
Будинок купця Тавоніуса
image01
Вул. Олександрівська
image01
Народний будинок
image01
Вокзал «Олександрівськ»
image01
Олександрівська в’язниця
image01
Водонапірна башта
image01
Покровська Соборна Церква

Змінити розмір шрифта

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Голодомор 1932-1933 років

Банер

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Банер

До Дня пам’яті та примирення та Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війнів

Банер

Архіви до 200-річного ювілею Великого Кобзаря

Банер

Я маю право!

Банер

Корисні посилання:

Особистий прийом громадян

Увага! Відкрито в новому вікні. Друкe-mail

Графік

проведення особистого прийому громадян керівництвом

Державного архіву Запорізької області

(вул. Українська, 48, м. Запоріжжя)

з/п

Прізвище, ім’я,

по батькові, посада

Дні

прийому

Години прийому

1.

Тедєєв

Олександр Сергійович,

директор Державного архіву Запорізької області

Перший четвер місяця

з 9.00 до 11.00

Другий четвер місяця

з 9.00 до 11.00

Третій четвер місяця

з 9.00 до 11.00

Четвертий четвер місяця

з 14.00 до 16.00

2.

Ядловська

Ольга Леонідівна,

заступник директора

Державного архіву

Запорізької області

Перша середа місяця

з 14.00 до 16.00

Друга середа місяця

з 14.00 до 16.00

Третя середа місяця

з 14.00 до 16.00

Четверта середа місяця

з 9.00 до 11.00

3.

Величко

Олена Григорівна,

начальник відділу інформації та використання документів Державного архіву Запорізької області

Перший понеділок місяця

з 9.00 до 11.00

Другий понеділок місяця

з 9.00 до 11.00

Третій понеділок місяця

з 9.00 до 11.00

Четвертий понеділок місяця

з 14.00 до 16.00

 

Згідно з наказом Державного архіву Запорізької області від 31.03.2015 № 24, із змінами, внесеними згідно з наказом від 26.11.2018 № 44

 

 

 


Державний архів Запорізької області

вул. Українська, 48, м. Запоріжжя

Робота столу довідок (каб. 4):

Прийом громадян: вівторок, четвер 9.00 – 12.00, 13.00 – 16.00.

прийом іногородніх громадян та громадян пільгових категорій проводиться у понеділок – четвер 9.00 – 12.00, 13.00 – 16.00, у п’ятницю 9.00 – 12.00, 13.00 – 15.30;

У відділі інформації та використання документів Державного архіву Запорізької області (стіл довідок) особистий прийом громадян проводять спеціалісти відділу:
1) провідний спеціаліст Савощенко Олена Леонідівна, у разі її відсутності науковий співробітник Стовбур Олена Станіславівна. Прийом здійснюється за адресою: вул. Українська, 48, м. Запоріжжя, адміністративний корпус 1 Державного архіву Запорізької області, кабінет № 4;
2) науковий співробітник Желізна Аліна Юріївна, у разі її відсутності науковий співробітник Левашова Олена Олегівна. Прийом здійснюється за адресою: проспект Соборний, 162-б, м. Запоріжжя, адміністративний корпус 2 Державного архіву Запорізької області, вестибюль.


Робота читального залу (каб. 12,13):


Понеділок – четвер 9.00 – 16.00, п’ятниця – санітарний день.

Згідно з наказом Державного архіву Запорізької області від 16.10.2015 № 58, із змінами, внесеними згідно з наказом від 26.11.2018 № 45.

 

Про порядок прийому громядян

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ директора

Державного архіву

Запорізької області

30.09.2009 № 37

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Запорізької області

Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Запорізької області (далі – держархів).

1. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:

- виконання положень Конституції України, Законів України «Про звернення громадян»; «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Про інформацію», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348, Основних правил роботи державних архівів України, схвалених колегією Держкомархіву України 03 лютого 2004 року (протокол № 2), Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства, затвердженої наказом Міністерства закордонних справ України та Державного комітету архівів України від 11.06.2001 № 116/53 з питань забезпечення чіткої організації особистого прийому відвідувачів, встановлення належності питання, порушеного у зверненні, до компетенції архіву, надання необхідних консультацій, сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до держархіву, відповідно до чинного законодавства; передачі одержаного звернення в день надходження посадовій особі, відповідальній за ведення діловодства в установі, для централізованої реєстрації.

2. Посадові особи держархіву, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про державну службу», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Методичними рекомендаціями з організації роботи з питань здійснення прийому та надання консультацій юридичним та фізичним особам в архівних установах, які схвалені науково-методичною радою держархіву (протокол засідання від 21.09.2006 № 4) та затверджені наказом директора від 22.09.2006 № 28, Положенням про держархів, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

3. Прийом громадян проводиться директором держархіву, його заступником, начальником та працівниками відділу інформації та використання документів у робочих кабінетах згідно із затвердженим графіком.

Особистий прийом відвідувачів здійснюють спеціально призначені працівники з досвідом роботи в держархіві, які здатні самостійно вирішувати належність питань, порушених у зверненні, до повноважень архіву. Прийом та консультування фізичних та юридичних осіб здійснюється безоплатно.

4. Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України здійснюється першочергово.Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

5. Інформація про порядок і графік проведення особистого прийому громадян керівництвом держархіву, начальником та працівниками відділу інформації та використання документів оприлюднюється у засобах масової інформації, зокрема на офіційному веб-сайті Запорізької облдержадміністрації, та розміщується у будівлях корпусів 1,2 Державного архіву в доступному для вільного огляду місці.

6. Особистий прийом громадян проводиться в день звернення заявника без попереднього запису.

7. Під час особистого прийому з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, соціальна категорія та соціальний стан заявника, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних архівних установ він звертався і яке було прийняте рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обгрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами.

9. Громадяни, визначені судом недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

10. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

11. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівництвом держархіву, проводиться у разі, коли питання, порушене у першому обгрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та можлива допомога.

12. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.

13. Звернення може бути подано особисто як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я та по-батькові, місце проживання громадянина та зміст питання, що розглядається. Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.

14. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

15. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

16. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 року № 348.

17. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, -невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації. Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то керівництвом держархіву термін його вирішення може бути подовжений до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.

18. Працівники відділу інформації та використання документів (стіл довідок):- проводять особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком;- згідно з відповідними резолюціями керівництва держархіву забезпечують розгляд звернень громадян, які надійшли під час особистого прийому, готують відповіді;- щоденно надають консультації у телефонному режимі з питань, з якими звертаються громадяни до держархіву; - здійснюють систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі.

19. Працівники, відповідальні за ведення діловодства в установі:- забезпечують направлення звернення, що подано на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до відання яких належить їх розгляд і вирішення;- здійснюють облік звернень громадян на особистому прийомі.

20. Стан роботи із зверненнями громадян періодично розглядається на засіданнях колегії держархіву.

21. Посадові особи держархіву несуть персональну відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів щодо здійснення особистого прийому громадян і розгляду їх звернень.

22. Виїзний особистий прийом громадян проводиться директором держархіву, у разі його відсутності – заступником директора, один раз на квартал, згідно з окремим графіком, у районах та містах області. Інформація про прийом розміщується у місцевих засобах масової інформації.

23. Виїзний особистий прийом громадян проводиться за сприянням райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення у їхніх приміщеннях.

Заступник директора                                                                 О.Л. Пилявська